Kor er servicen?

Gjennom livet så kjem alle burti noko dei blir interessert i og somme gonger kjøper for å ha det. Før i tida blei det gjort gjennom katalogar som kom i postkassa og ein måtte anten ringje eller skrive inn at det der vil eg ha, medan no til dags så kan ein berre slå på datamaskina eller fjerne skjermlåsen på mobilen, gå innpå ei nettside og så kjøpe eit eller fleire produkt. I det ein har bestilt vara(ane) si(ne) så gledar ein seg til den dagen pakka kjem på døra (eller hentestad) slik at ein endeleg kan få pynte, spele, lese, sjå på eller kva det måtte vere med det. Dessverre så kan gleda ein har over pakka bli til sorg.

 

Fotografi: Privat.

 

For over ei veke sidan kjøpte mamma dette privat frå nokon via Internett, det blei pakka inn, sendt og henta på hentestaden. Mamma såg fram til pakka ho skulle få sidan ho er interessert i fine koppar, tallerkenar osv, men da ho opna den i dag blei gleda over dei “nye” produkta øydelagt. I staden for å få ei heil samling som ho hadde betalt for fekk ho heller ei delvis samling der noko var i orden og det andre i fleire betar. Det hjalp ikkje at vedkomande som hadde sendt pakka hadde pakka produkta forsvarleg og særs godt.

 

Spørsmåla ein kan spørja er kor er servicen?

Når ein leverandør skal levere ei pakke som inneheld eit eller fleire produkt så må ein setja tillit i at dei leverar pakka og innhaldet i den heilt, men det er dessverre ikkje nokon garanti for det. Viss ein kjøper varar frå ein nettbutikk så vil dei som oftast erstatte den skada vara så sant ein varslar dei om det, men når det er noko ein har kjøpt privat frå nokon og det blir sendt personleg så er det “Unnskyld for at vara(ane) dine blei øydelagt. Vi kan erstatte inntil 100kr” og liknande. Det er ikkje akkurat ein god mentalitet og vil heller ikkje erstatte det store tapet ein person har opplevd.

 

Korleis handterar leveringsfolka pakkane?

Det verkar for at somme som arbeidar innanfor levering ikkje bryr seg om korleis dei handterar pakkane (og breva) til folk, for “det er ikkje mitt” og det er ikkje ei innstilling nokon skal ha når dei har eit slikt arbeid. Ein må tenkje med seg sjølv kor morosamt det er å få noko som er skadd eller heilt øydelagt etter at ein har venta på det over lengre tid og sett fram til det.

Eit anna argument kan vere at dei er stressa eller tvinga til å arbeide fortare og da vil eg tru at pakkane blir kasta frå stad til stad i staden for å bli plassert forsiktig frå a til b. Kva som er grunnen får vi nok aldri vete, men dei som eig leveringsselskapa og dei som handterar pakkane må lære seg at folk set stor pris på å få heile pakkar og da er det betre at dei brukar lite grann meir tid på å vere forsiktige enn å late som at pakkane er fotballar.

 

Kva skal til for at leverandørane er meir forsiktige?

Dessverre så er nok svaret pengar og det er ikkje bra for den gjennomsnittlege nordmannen. Vi har nok utgiftar i dagens samfunn utan at vi må vere redde for slamseri hjå dei som leverar pakkane og breva våre, men viss notida har lært oss noko så er det at prisane mest sannsynleg vil stige. Men det er ei anna løysing òg på problemet og det ville vore å la vere bruke dei store leverandørane og heller satse på konkurentar som kan vere billigare i frakt, men som òg vil forsikre at handteringa og leveringa av pakkar vil bli utført på ein profesjonell måte. Ein må sjølvsagt fyrst klare å finne eit slik selskap òg da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg