Eit lite minne

Da eg voks opp var Pokemon på tur opp i popularitet, ikkje berre i Noreg, men over heile verda. Kven kunne tru at forteljinga om ein ung gut som ville bli ein Pokemon meister kunne bli så populær? Vel det er eit spørsmål for ein annan dag. I helga som var så gjekk eg gjennom nokre av dei gamle tinga mine frå barndomen og plutseleg så fann eg ei Pokemon skrivebok som eg ikkje hadde brukt nokon gong. Denne skriveboka er like god som ny og da eg fann ut at den var det blei eg skikkeleg glad sidan originale utgåvar av Pokemon ting plar å ha store verdiar blant folk. Eg kjem sjølvsagt ikkje til å selje skriveboka sidan eg fekk den av foreldra mine og eg set stor pris på det eg har fått og får hjå dei. Meininga med dette innlegget er å vise fram eit gamalt og kjært minne frå tida da eg var barn. Ein skulle tru at Pokemon var den fyrste japanske teikneserien (anime-en) eg nokon gong såg, men det var det ikkje. Den æra går til Silver Fang som eg kjem til å tale om meir ein annan gong.

 

 

Berre sjå på kreativiteten som har vorte brukt på ei heilt vanleg skrivebok. Det som skil denne skriveboka frå andre er det faktum at det er eit Pokemon produkt med maskoten Pikachu på framsida. Pokemon gjorde som sagt ein stor suksess og starta fyrst med 151 monstre (Pokemon), men talet på dei kom til å stige kvart år så å seie.

 

Heilt ubrukt og like fin som den dagen eg fekk den, eit lite minne frå ei tid som er forbi, men noko som kjem til å vere med meg heile livet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg